رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

به نقل از پی سی ورلد، محققان شرکت امنیتی کسپرسکی معتقدند طراحان بدافزار "وایپر" با طراحان بدافزارهای "استاکس نت" و "دوکو" در ارتباط بوده‌اند.

بدافزار وایپر در ماه آوریل به سرورهای وزارت نفت ایران حمله کرده بود، اما این حملات به جایی نرسیده بود. پیش از این حملات مشابهی از سوی بدافزارهای استاکس نت و دوکو علیه تاسیسات هسته ای و دیگر وزارتخانه های ایران صورت گرفته بود.

تحقیقات در مورد بدافزار وایپر به علت اینکه اطلاعات اندکی از آن بر روی هارد دیسک های رایانه های مختلف باقی مانده بود بسیار دشوار بوده است. در ادامه کسپرسکی تحقیقاتی در مورد بدافزارهای "فلیم" و "گاوس" انجام داد که به نظر می رسد از سوی یک دولت طراحی شده اند.

کارشناسان این شرکت می گویند بدافزار وایپر برای جلوگیری از شناسایی و پاک‌سازی سریع خود از الگوریتم موثر و پیچیده ای استفاده می کند و به طور قطع با استاکس نت و دوکو مرتبط است، به خصوص که برخی مولفه های باقی مانده از آن در فایل های سیستمی ویندوز با دو بدافزار یاد شده در ارتباط بوده است.

در حال حاضر کارشناسان در تلاشند از محتوای فایلی با عنوان ~DFXX.tmp کسب اطلاع کنند، ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 15726
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1